Ուսումնական առաջին շրջան: Ամբողջական ամփոփում:

Ուսումնական առաջին շրջանը բավականին հագեցած էր: Նախ՝ վերադարձա ֆիզ. արձակուրդից, մասնակցեցի մուտքի ճամբարին, որի ընթացքում բազմաբնույթ և ուսուցողական գործունեություն ծավալեցինք: Ուսումնական տարին սկսեցինք հետաքրքիր նախագծերով, որոնցից մի մասը շուրջտարյա են և բազմաբովանդակ: Ներառված եմ Ձեռագործի ակումբում, բազում աշխատանքներ ենք կատարել, նորկայացրել ցուցահանդես-տոնավաճառներին, մասնակցել եմ քոլեջում իրականացվող այլ միջոցառումների: Այժմ պատրաստվում ենք ամանորին, մասնակցում եմ տարբեր նախագծերի, անց ենք կացնում քննություններ առաջին կուրսեցիների հետ, մասնակցում ճամփորդությունների:

Читать далее

Ուսումնական առաջին շրջան: Ամփոփում:

Իրականցված նախագծեր

Մարդաչափության լաբորատորիա — նախագծերի և իրականացված աշխատանքների փաթեթը՝ հղումով:

Մաթեմատիկան մեր շուրջը  նախագիծ: Ամփոփումը՝ այստեղ:

 Ալգորիթմներ շուրջտարյա նախագիծ, ամփոփումը՝ այստեղ:

ՀՀ ֆինանսական և բանկային համակարգը շուրջտարյա նախագիծ: Ամփոփումը՝ այստեղ:

 Մեծ և փոքր, երկար ու կարճ նախագիծ: Ամփոփումը՝ այստեղ:

Երեխաների զարգացման չափորոշիչներ նախագիծ: Ամփոփումը՝ հղումով:

Մասնագիտական Թարգմանչական նախագիծ — շուրջտարյա: Ամփոփումը՝ այստեղ:

 Սեփականության և հեղինակային ու հարակից իրավունքները ՀՀ-ում նախագիծ-քննարկում: Ամփոփումը՝ հղումով:

Հեռավար ուսուցման նախագծեր

Սեբաստացու օրեր նախագծային շաբաթ

Մաթեմատիկական հասկացություններ ձևավորող խաղ-նախագիծ 5 տարեկան քոլեջիկների հետ

Վաճառքի մեխանիզմներ բաց դաս նախագիծ: Ամփոփումը՝ հղումով:

Մաթեմատիկական հասկացությունների ձևավորումը նախադպրոցական տարիքում նախագիծ 2-4 տարեկանների համար: Ամփոփումը՝ հղումով:

Փայլուն հակասթրես ամանորյա նախագիծ: Նախապատրաստական աշխատանքները՝ հղումով: Ամփոփումը՝ հղումով:

Այլ աշխատանքներ:

  • Մասնակցել եմ մաթեմատիկական ֆլեշմոբի ստուգման և այլ աշխատանքներին:
  • Մասնակցել եմ և մասնակցում եմ մաթեմատիկական ամսագրում նյութերի հրապարակման աշխատանքներին, սովորողների հետ քննարկում ենք ամսագրի որոշ նյութեր:
  • Իրականացնում եմ մարդաչափության լաբորատորիայի աշխատանքները Քոլեջում: Համակարգում եմ մարդաչափության լաբորատորիայի էլեկտրոնային աշխատանքները, պահում եմ կապը լաբորատորիայի մասնակիցների հետ, իրականացնում եմ խորհրդատվություն կատարվող աշխատանքների վերաբերյալ: Իմ կատարած աշխատանքները մարդաչափության լաբորատորիայում՝ հղումով:
  • Քննությունների կազմակերպում և իրականացում: Ամփոփումը՝ հղումով:

Քննական առաջին շրջան: Ամփոփում

Քննության օրը՝ 26.01.2021
Քննության մասնակիցները՝ Նախադպրոցական կրթություն 3-րդ կուրս:
Քննական մոդուլը՝ 1. Մաթեմատիկական պատկերացումների ձևավորման մեթոդիկա (գնահատումը՝ ըստ կիսամյակում կատարված աշխատանքների և մասնակցության)

Սովորողների ամփոփումներն հղումով:

Читать далее